| Tytuł szkolenia: | NOWOŚĆ! Oswajanie życia emocjonalnego- radzenie sobie z emocjami i stresem / II z cyklu: SPA DLA NAUCZYCIELI |
| Odbiorcy szkolenia: |
|
| Uczestnicy szkolenia: | Nauczyciele przedszkoli i szkół każdego typu |
| Forma szkolenia: | wykładowa - E-SZKOLENIE VIDEO |
| Godziny dydaktyczne: | 3 |
| Plan szkolenia: | Szkolenie realizowane jest za pomocą platformy Clickmeeting - każdy zapisany uczestnik otrzyma indywidualny kod dostępu do szkolenia. W czasie szkolenia nie ma możliwości zadawania pytań, po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik ma zapewnione wsparcie Eksperta (możliwość kontaktu telefonicznego i mailowego) w ciągu 5 dni roboczych od daty spotkania. SZKOLENIE 2 Z CYKLU SPA DLA NAUCZYCILI O CYKLU SZKOLEŃ: Cykl 4 niezależnych szkoleń o tym, jak dbać o swoje zdrowie psychiczne Celem spotkań jest wyposażenie nauczycieli w podstawowe umiejętności psychologiczne tak, by mogli lepiej radzić sobie z wyzwaniami, jakie napotykają w pracy i w życiu. Spotkania poszerzają umiejętności życiowe, a te z kolei przekładają się na lepsze funkcjonowanie na polu zawodowym. W pracy z dziećmi i młodzieżą potrzebni są dorośli, którzy potrafią dobrze nawigować po własnym wnętrzu, by móc adekwatnie dostrajać się do potrzeb swoich podopiecznych. Gdy we własnym wnętrzu panuje chaos i nie mamy z nim dobrego kontaktu, możemy nie mieć zasobów, by widzieć siebie samych i drugiego człowieka. PLAN SZKOLENIA: 1. Znaczenie emocji w życiu, psychoedukacja o ich objawach i funkcjach- by lepiej regulować swoje emocje. 2. Poznanie własnego stosunku do emocji- przekazy rodzinne i wyniesione z nich osobiste przekonania. 3. Emocje a potrzeby i wartości – jak pozytywnie i z empatią patrzeć na własne emocje, odczytywać to, co się za nimi kryje i opiekować się tym 4. Psychofizjologia stresu i techniki regulacji napięcia. CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU: · Zna rolę emocji w życiu, rozpoznaje objawy emocji, zna ich funkcje. · Jest świadomy swoich emocji, potrafi lepiej je regulować i rozpoznawać ukryte pod nimi potrzeby i wartości. · Jest świadomy roli przekazów rodzinnych w kształtowaniu podejścia do własnych emocji. · Potrafi rozpoznać osobiste przekonania i ocenić ich wpływ na swoje codzienne życie. · Podchodzi z większą empatią i zrozumieniem do własnych emocji, potrafi opiekować się swoimi potrzebami. · Zna konkretne metody regulacji stresu i napięcia. |