| Tytuł szkolenia: | Zajęcia dydaktyczne w przedszkolu - rodzaje, konstruowanie, poprawność merytoryczno-metodyczna. Jak napisać konspekt zajęcia |
| Kategoria szkolenia: | Strefa metodyki |
| Odbiorcy szkolenia: |
|
| Uczestnicy szkolenia: | Nauczyciele przedszkoli publicznych i niepublicznych |
| Forma szkolenia: | wykładowa |
| Tryb szkolenia: |
|
| Godziny dydaktyczne: | 4 |
| Plan szkolenia: | PLAN SZKOLENIA: 1. Zajęcie dydaktyczne jako forma pracy przedszkola 2. Rodzaje zajęć i formułowanie tematu 3. Cele i metody realizacji zajęć a podstawa programowa 4. Środki dydaktyczne podczas realizacji zajęć 5. Konspekt zajęcia 6. Przebieg różnych rodzajów zajęć - poprawność merytoryczno-metodyczna · Zestawy zajęć ruchowych · Umuzykalnienie · Plastyczno-konstrukcyjne · Kształtowanie pojęć matematycznych · Zajęcia oparte na metodach słownych „mowa” 7. Indywidualizacja podczas zajęć 8. Planowanie zajęć – siatka tygodniowa 9. Zapisy w dzienniku 10. Inne wskazówki praktyczne CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU: · Zweryfikuje wiedzę na temat rodzajów zajęć dydaktycznych i sposobu ich planowania · Udoskonali kompetencje w zakresie formułowania tematu, celów i metod realizacji zajęcia · Udoskonali kompetencje w zakresie metodyki realizacji różnych typów zajęć · Zweryfikuje sposób dokonywania zapisów w dzienniku MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA: Skrypt obejmujący, materiały dotyczące zasad planowania zajęć dydaktycznych – siatki zajęć, przykładowe tematy zajęć, przykładowe cele operacyjne, przykładowe konspekty różnych typów zajęć, przykładowy plan pracy N, zapisy w dzienniku, inne |