| Tytuł szkolenia: | Umiejętności przyszłości - rozwijanie umiejętności podstawowych i przekrojowych w przedszkolu czyli nowe spojrzenie na kompetencje kluczowe |
| Kategoria szkolenia: | Strefa metodyki |
| Odbiorcy szkolenia: |
|
| Uczestnicy szkolenia: | Nauczyciele przedszkoli publicznych i niepublicznych |
| Forma szkolenia: | wykładowa |
| Tryb szkolenia: |
|
| Godziny dydaktyczne: | 4 |
| Plan szkolenia: | PLAN SZKOLENIA: 1. Dlaczego rozwijanie kompetencji jest potrzebne ? Kontekst gospodarczy i społeczny. 2. Umiejętności przyszłości – kompetencje podstawowe i przekrojowe czyli nowe spojrzenie na kompetencje kluczowe 3. Wiedza a umiejętności 4. Przykłady praktyczne rozwijania kompetencji podstawowych i przekrojowych w przedszkolu 5. Kultura uczenia się a aktywny rozwój umiejętności 6. Podstawa programowa a kompetencje przyszłości - podsumowanie CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU: · Dostrzega potrzebę zmian w sposobie rozwijania kompetencji dzieci · Zna kompetencje podstawowe i przekrojowe oraz ich znaczenie dla funkcjonowania człowieka i społeczeństwa · Umiejętnie realizuje podstawę programową z naciskiem na rozwijanie kompetencji przyszłości · Docenia rolę aktywnego uczenia się. MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA: Skrypt ze szkolenia, katalog kompetencji podstawowych i przekrojowych, przykłady działań na rzecz rozwijania kompetencji przyszłości w przedszkolu, inne |