Tytuł szkolenia: Szkolne gry uczniów, czyli jak radzić sobie z prowokacją uczniowską
Kategoria szkolenia: Proces wychowawczy
Odbiorcy szkolenia:
  • szkoła
Uczestnicy szkolenia: Nauczyciele szkół
Forma szkolenia: wykładowo - warsztatowa
Tryb szkolenia:
  • zdalne
  • stacjonarne
Godziny dydaktyczne: 4
Plan szkolenia:

PLAN SZKOLENIA:

1.                  Czym jest analiza transakcyjna?

2.                  Stany JA, czyli struktura osobowości.

3.                  Komunikacja między uczniem a nauczycielem – rodzaje transakcji.

4.                  Czym jest gra psychologiczna?

5.                  W co grają uczniowie? 
- gry zakłócające tok lekcji, 
- gry demonstrujące przewagę psychiczną, 
- gry kusicielskie, 
- gry typu przestępczego.

6.                  Jak sobie radzić z grami uczniów?

CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:

·            potrafi dokonać diagnozy preferowanego przez siebie sposobu komunikowania się z uczniem,

·            potrafi identyfikować rodzaje komunikatów wysyłanych przez uczniów,

·            rozpoznaje gry psychologiczne stosowane przez uczniów,

·            potrafi zatrzymać grę uczniowską i nie poddać się manipulacji. 

MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA:

skrypt ze szkolenia;