| PLAN SZKOLENIA:
1. Nadruchliwy, niegrzeczny, nadpobudliwy – o etykietowaniu dziecka.
2. Co może czuć i myśleć dziecko z cechami nadpobudliwości pschoruchowej? – objawy ADHD.
3. Zasady skutecznej komunikacji z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową.
4. Zasady, granice, stałość, przewidywalność… - o podstawowych zasadach pracy z „niegrzecznym” dzieckiem.
5. Konsekwencja jako alternatywa karania.
CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
Nauczyciel:
· zdobędzie wiedzę na temat objawów oraz rodzajów nadpobudliwości psychoruchowej u dzieci,
· pozna różne sposoby i narzędzia komunikowania się z dzieckiem nadpobudliwym,
· pozna różne sposoby ułatwiające funkcjonowanie dziecka z nadpobudliwością w przedszkolu,
· będzie sobie lepiej radził z dyscyplinowaniem „niegrzecznych” dzieci. |